Onsdag

Jag saknar att ha långt hår, men min hår växer såå låånngsaammt..


Idag är jag ledig och Anton stannar också hemma idag så vi ska mysa tillsammans och handla lite mat, hoppas bara att Anton är lugn för han kan vara besvärligt när vi handlar mat och han kan bli uttråkad att bara sitta så han blev arg när jag bad honom sitta ordentligen, så jag blev stressigt hihi.

Jag vill även åka till second hand idag som har öppet kl två för att titta om det finns någon byrån eller fin skåp till vardagsrummet.
Vi får åka lite senare så Anton inte blir uttråkad av att sitta och titta runt i flera timmar.

Ni får ha en toppen dag.
Kram på er alla.
#1 - natty

hittade du fynd? :) du är alltid fin oavsett hur du än ser ut! puss

#2 - suma

Du alltid fin och vacker och spelar inget roll hur du ser ut...

Jag mår bättre och så hoppas blir frisk under helg..

Kram