Header


Jag har en extra blogg där jag provade fram olika design och header.
Men jag vet inte när det kommer visa här för jag vill vara säker och nöjd först.
Jag är bara rädd att det kommer krånglar men då får jag väl leta efter någon som vill
fixa design till mig ;).
#1 - Mirre

Tyckr den ser jättefin ut, eller vetju haha

kramar

#2 - Mirre

ja, jag tycker att det är jättefin header, och passar en småbarnmammas blogg, tycker inte du ska ändra den alls, den blirstilren och snygg. Ibland hoppar sidomenyn ner nedanför bloggen, men nu ser det rätt ut. Men har du någon mall kvar på Amandas design hon gjorde till dig innan du ändrade, Testa att bara byta ut headern där och placera om menyn, så kanske det tar bort de felen som blivit både med den inte centrerade sidan osv, tror du inte?



kramar

#3 - Anna fran Washington DC

Ja jag blir aldrig nojd med min header pa blogg och tyvarr ligger den i dvala nu.. Suck...

Men jag tycker din header ar ju fin. men kanske lite mer var kansla????

#4 - Mirre

Nu ligger allt rätt igen, går det inte bara byta ut bakgrunden och headern nu som den är??

#5 - Mirre

Skickade den nu, du kan säkert läsa av ngt i den så det hamnar rätt allting, tycker i alla fall att det blir jättefint och även denna design är jättefin =D



kramar

#6 - Mirre

Oj vad jag skriver, tycker inte heller det gör ngt eg att den ligger till vänser, är ju många som har så =D



Fråga henne annars, http://melindaochjulia.blogg.se/, för vet att hon hade samma grej då hon gjorde om till denna design

kraamar

#7 - Mirre

Har mailat dig, kom det ej fram?

#8 - Mirre

Precis, det borde lösa probblmen,

kramar

#9 - Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Ser fint ut från lilla tjuvkiken, spännande! :-)



Kram o trevlig kväll!

#10 - Mirre

Hur går det, pulat något mera?

Kramar

#11 - Madde

Den header du har satt som provvisning ser jättefint ut och du kan ju alltid byta ut efter ngr månader eller tid och lust. Kram Madde

#12 - MissO

love it

#13 - Amanda

Jättefint & våriga färger! :)