Prosit prosit

Jag fick feber igår och det kände väldigt tungt för jag har en barn att tänker på också så jag måste ändå byta blöja, byta kläder och mata honom, vilken var det tufft när jag var så matt och orklös.
Idag har jag inte feber eller lite feber för jag har 37,9 och känner mig fortfarande sisådär men ändå lite bättre än igår.
Just nu nös jag många gånger och är mycket snuvigt så det är inte roligt.
Snart kommer mamma hem från jobbet så då känner det ännu bättre att få lite hjälp och pappa är ledig idag från jobbet men han har så mycket ärende som måste göra så han måste åka o fixa.
Men annars har pappa gjort så gott han kan och hjälpte mig :).
Jag är bara väldigt tacksam att de finns när jag mår så här men imorgon kommer älskling hit så det känns skönt att ha honom här.

Jag måste säga stort grattis till min syster Malin som klarade teoriprov igår, grattis jag är stolt över dig.
Vill även säga stort grattis till min mamma som fyller år idag, grattis.


Gammal foto, Min syster och min mamma, jag älskar er..
#1 - selin

Ojdå. Hoppas du inte blir ännu mer sjuk! Alla verkar vara mer eller mindre sjuka nu för tiden. Inte lätt att undvika! :)



Skönt att du har dina föräldrar till hjälp, och det är ju ibland mening med det också, he he.



Ja, magbilder på mig, jo, det kommer... :)



Kram

#2 - Mirre

Krya på dig



kramar

#3 - Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Krya på sig!!

Önskar en härlig helg trots sjuka, stor kram!

#4 - Mirre

Hehe ar du är, värmer att höra att du saknat den. Det är bra med mig, har ett munsår bara på läggen, not so sexy =D. Men sambon är det sämre med han har ryggskott, suck



Bellman är också mycket bättre, tackar för omtanken

kramar