Jag tror

Jag tror att jag tar nog inte med barnvagn för vi stannar bara hos Sofia två nätter, alltså imorgon till torsdag och jag har pratat med henne att om jag inte tar med barnvagn så kan vi inte promenera för jag orka inte bära Anton så längre.

Jag kommer inte bära Anton med bärsele så mycket utan vi kommer byta tåg och sen kommer vi sitta för mesta för jag har sittplats bokning, vet att barnvagn är bekvämt men jag orkar inte tänker så mycket på det för vårt barnvagn är stor och lite klumpigt så det kommer ännu bli besvärligt.

Peter och jag pratade om det igår kväll och vi vet att jag har lite dålig med balans så jag inte vill råkar ramla när jag har många saker att tänker på, barnvagn, Anton och ryggsäck.

Jag vet faktiskt inte men tror lika bra att inte tar med barnvagn, hmm..

Jag får prova använda ryggsäck och bärsele ikväll och se hur jag känner mig.

Funderar fortfarande..
#1 - Emelie i vargön

jag tror inte det är någon som tar barn´vagnen. Kan du inte sätte cykellås på den då>? Vet av erfarenhet att det är väldigt jobbigt utan vagn och hundra gånger lättare med. Brukar alltid vara nån som hjälper till att lyfta på och av. KRam Emelie

#2 - Mirre

Det är ju såklart lite bökigt med barnvagn på tåg, men oftast kan man nog få hjälp att bära in den åt en. Men bärsle är ju också bra, kör på det =D



Kramar

#3 - Pernilla

Emelie i vargön:

Ja jag hoppas du har rätt, hihi men så tänker jag inte på utan mest på hur vårt barnvagn är stor och besvärligt när jag vet hur tåg såg ut från herrljunga till Örebro så det kommer bli trångt med barnvagn, då måste jag fixa o gör barnvagn till platt så blir det ännu tung att lyfta, hoppas att någon vill hjälpa till förstås, sant barnvagn är bekvämt.

Hmm..

Kram