På tisdag


På tisdag ska vi till Örebro och jag är lite resfeber och det beror på att det är första gång för mig att åka tåg med en barn men det ska bli spännande.
Jag hoppas också att folk är snäll som inte stjäla saker som t.ex barnvagn för annars brukar jag alltid ta med väska nära mig där jag satt för jag litar inte på människor som åker med tåg men nu kan jag ju inte ta med barnvagn så jag måste låta barnvagn stå vid väskhyllan.

Nåja vi får se om folk är snäll på tåget.

Idag somnade Anton ovanligt tidigt kl halv sju för annars brukade han sova vid kl åtta-nio tiden och jag funderar på att sova snart.

God natt på er alla..
#1 - Mirre

Kommer gå hur bra som helst att åka tåg =D, en erfarenhet rikare =D

kramar

#2 - natty

det kommer gå bra ska du se! det finns alltid nån som vill hjälpa till.

fina bilder på er! bra du uppdaterar bilder på dig själv efteråt jag sa åt dig trots självföretroende. du har alltid variit och ÄR fortfarande fin, pia!

kram kram!!

#3 - Fia

Välkommen till Örebro, det kommer gå jättebra på tåget! :) Hur länge ska du vara i Örebro? Kram

#4 - Fia

Det kommer bli 2 mysiga dagar för er ;)

Jaa, det vore kul och komma förbi snabbt, men det beror på när ni kommer och så. För jag kan kanske bäst på tisdag :S men vi får se... :)

KRAMM!!

#5 - Fia

spännande med lite resfeber ;)

jaa, inte lätt beslut, men finns det inget möjlighet att låna vagn från någon i Örebro? Synd att vi sålde vår nyss, annars hade ni kunnat låna den. Det är nog bekvämt och kan vara bra och ta med vagnen, ni kommer få hjälp av någon vid tåget. Det är inte jobbigt och ta med vagnen, men förstår ändå hur du tänker, med alla bagare och så. Ni fixar det bra ;)

Vet inte om jag hinner imorgon kväll, kan kanske en kort stund på onsdag annars får vi ta det en annan dag ;) KRAMM!