8 år



Ojdå vi glömde visst firade vårt 8 år tillsammans den 15 juni men det får vi fira annan dag när vi båda kan.
Det är otroligt att 8 år har gått och nu har vi en underbart son tillsammans, jag är glad att jag träffade Peter och blev kär i hans stora leende när jag såg honom första gång och ärligt blev jag först så intresserad av hans utseende för han var så snygg men sen visade det att han var en otroligt bra kille, godhjärtad.
När vi dejtade så trodde vi båda att det kommer bli bara kort sen är det slut men det gjorde det inte.

Han är en fortfarande underbart kille och bästa fästman.
Älskar dig Peter väldigt mycket.

Idag ska jag jobba till imorgon, nattpass.
Ni får ha en underbart dag.
#1 - Marie

grattis till er, ni är så fina ihop. På andra bilden ser han farlig ut, hehe



Tack för raderna hos mig, jag beställde igår från nätet så det borde dyka upp nästa vecka

kramar

#2 - Camilla

Grattis grattis!

Ni är ju bara för söta tillsammans! =)

#3 - Sara

Grattis till er båda! :) Du kan fortfarande tacka mig för att ni träffades! Hahaha :D Puss

#4 - suma

Stor grattis till er tillsammans 8 år:)..

Krammar

#5 - Marie

Tack så mycket =D



Hoppas att allt är bra med er, är plutten bättre från sina vattkoppor?

kramar

#6 - Marie

Ha en supertrevlig midsommar nu

kramar

#8 - Nora

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.