Första gång


Anton testade gårdens gunga för första gången och han förstod inte från början men sen tyckte han att det var roligt.
Jag lät honom gunga bara kort stund för han hade inte rätt kläder trots han har dubbel strumpor och strumpbyxor men jag är mamma som vill rädda om Anton och vill inte att han ska frysa men han frös inte utan njöt av fin vädret.
Våren är verkligt här för det är inte så kallt ute längre, härligt.

Nu ska jag äta innan Anton vaknar.
#1 - Blue Velvet

Sv; Åh tack snälla!

Desamma får jag säga.. =)

#2 - Sarah o Linus

Ohh vad söt han är =) Alltid kul o få gunga första gången =) Hihi :D kramm

#3 - Cami

ingen snö där? bara fläckar eller? ser ingen snö bakom.. härliga bilder :) vårbilder.här är ingen snö på vägen men överallt finns kvar :)



#4 - Marie

Ohh vad söööt han är, ser ju helmysigt ut =D

#5 - natty

härligt!! måste också se till att tilva får gunga också! ;) alltid svårt att veta hur mkt man ska klä barnet på vår + höst tycker jag! :P puss

#6 - Ulle

Kul att se dig i lördags... Vad skoj att han fick gunga första gång.. Han får gunga flera gånger senare! Ha det bra i solen..:)

#7 - Madde

Förstår att du lilla mamma var rädd om pöjk! Men vad roligt att han tyckte om att gunga :D Då har du och han nåt att se framemot att vara på lekparken.

#8 - Josefin -Happy Days-

Vad mysigt med gungpremiär!!



Ja Gotland är vackert, det ska bli underbart att få komma tillbaka. Hoppas du o familjen kommer iväg dit med framöver någon gång. :-)



Kramar

#9 - Sara

Sött, han tycker om att gunga :)

Hihi jobbigt och veta hur man ska klä på barnet när det e varm/kall ute. Saknar dig enormt! Puss!

#10 - natty

med bodypump, riktigt bra!! riktiga träningvärkar fick jag! nöjd! ;) hihi

#11 - Marie

Tycker det är snyggt med de där basfärgerna nu, som beige, gammelrosa osv.



Förr hade jag mykt skarpare, men vill ha lite neutralare nu. Men vill du ha skarpt kör på korall de tär snyggt

Krama

#12 - Cecilia + Matti

naaw söööt! fina bilder, Matti har likadan jackan :P gillar den jättemkt. jag älskar stjärnor! :D

#13 - Josefin, mamman till Saga

vad fin blogg du har :) hur är det annars då?