Motljus


Nu förstår jag varför de andra som har skrivit att de älskar motljus bild för det är vackert, det stämmer och jag tycker att motljus bild blir en romantiskt bild men jag som gjorde är inomhus så det blir ännu mer fin om man är ute.

Nu har det hänt mycket med Anton som jag inte har berättat, jo för en vecka sen tror jag kunde Anton kom upp från ligga till stå i säng alldeles själv och jag blev förvånade när jag gick till honom och han såg så glad ut, nu vill han upp hela tiden och försöka klättra.
Han sade även sin första ord pappa och Peter blev så rörd direkt när han hörde honom sade pappa till honom, hihi söt och Peter var så stolt och berättade för sina arbetskamrater nästa dag.

Igår upptäckte Peter att Anton har fått en tand på gång så jag vill självklart kolla och såg att det stämmer men då upptäckte vi att det var två st som håller på att växa där uppe, söt.
Men vi tror även det kommer bli tre st för det syns som om att det växer en nere också men är osäker, ska kolla mer noga sen.
Om det är tre st tänder som håller på växa så hoppas jag att Anton klarar det smärta, ehh, jag tycker att det är för mycket tre st på en gång.

Det är bara för härligt att se honom utvecklas.
#1 - Fia

igen, fina bilder! ;)

Vad kul att det börjar hända saker med Anton, många saker samtidigt. Snart fyller han hela 1 år! :) Snabbt tiden har gått! kramm

#2 - Cami

fina bilder! vilken läppglans har du använt på de bilderna? från stylebytyra?

kul att det händer saker med anton.. barn utvecklar så fort . från början bara kunna ligga o mysa, gör ingetn sen kan de krypa, gå, springa. snart får jaga efter dem :) om har busunge :D

kram

#3 - selin

håller med ang motljusbilder, dom blir oftast fina :)

men ja, verkligen roligt för peter att höra anton säga "pappa" ordet för första gången, kan tänka mig att han blev rörd :)



tre tänder på en gång? oj :) mycket på gång, ja :)

#4 - Anonym

Anton pi söt! Du blir alltid bra på kort tycker jag. Linnet i förra inlägget var fin, varifrån :)

#5 - Pernilla

Anonym:

Tack, jo linne köpte jag i fjol på rea hos Lindex :).

#6 - Sari

Så fin bild! :)