9 maj 2010


Igår blev vår Anton 1 år gammal, min underbart son och det är så ofattbart att 1 år har gått.
Anton fick många sms från mina vänner och släkt för att gratulerade Anton, tackar så mycket, igår fick han äta lite glass och han blev så glad.

Vill gärna även säga grattis till Selin och hennes man som har fått sin mirakelängel igår men det var lite lustigt för vi hade samma bf den 5 maj men Anton kommer ut 9 maj så jag sade till henne att det kanske hände henne också att det blir 9 maj, det blev sann :).
Stort grattis.

Idag ska vi åka till hörcentralen, lite less på det men ja och sen ska vi till förskolan, Antons första inskolning börjar idag så det ska bli spännande.
Vi ska ha inskolning i två veckor och sen vet jag inte vad kommer hända men vi kommer säker få mycket information idag.
Igår fick jag förskolan avgift och jag blev faktiskt lite eller mycket förvånade att det är så dyrt men det är bara att svälja och betala.

Nää nu är det dags att väcka Anton.
Write soon.
#1 - Suma

Stor grattis till Anton efterskott..

#2 - Cami

grattis anton i efterskott.. vad lustigt att ni hade samma bf och kom den 9 maj :)



Kram

#3 - natty

ja tiden går så fort, inte sant?! :)



hoppas det går bra med inskolning och att anton trivs!! :)



hur fungerar hörapparten?



puss

#4 - Marie

Grattis till 1 åringen =D

#5 - Emelie i vargön

nyfiken på vad det kostade? det är 2% av inkomsten man tjänar tillsammans. Vi ska byta till kommunalt nu med så jag antar att det blir dyrare för oss med...