Bli snygg på träning


Bilder från http://www.sportamore.se/
Jag bör köpa en ny par joggingskor för jag har en som är gamla sen många år, inte bra.
Nu känner min ryggsmärtor helt plötsligt mycket bättre efter jag tog voltaren så nu längtar jag efter att få jogga ute men självklart börjar jag nästa vecka för jag vill vara 100% smärtfritt.


Bilder från www.hm.se
Jag skulle inte vilja ha tajt linne eller tröja för då man ser min lilla bulle mage, fniss, jag har tänkt mycket på en sak att jag kanske bör leta efter någon som vill hjälpa mig, alltså uppmuntrar mig att gå ut och träna.
Jag vill inte behöva betala till någon personligtränare som jag inte har råd egentligen, så rik är jag inte men kanske någon som bor nära mig så vi kan uppmuntrar varandra, hm men vem vill springa med mig?

Men de som jag känner gillar mest att träna i gym eller annat än att springa och de som jag känner tycker om att springa bor inte här, jättesynd.

Gud vad jag längtar efter att bara springa..
#1 - Nanette

Gillar det. :)

#2 - Sofia W

Jag kan inte springa men däremot kan jag promenera väldigt långt. Vi kan köra upp det någon dag och ta några timmars promenad. Det är iaf något...? :) Ha det så roligt på jobbet och vi ses! Puss!

#3 - Lotta

Jag kan ge dig träningsprogram å hjälpa dig älska löpningen igen, säg bara till ;) gratis oxå... erfarenheten är att jag fått Teddie tappa 27 kg genom min hårda träningsprogram :)