Ensam tjej



Just nu är jag ensam tjej för Peters kompisar är här för de kolla på fotboll final Barcelona-Manchester United men innan bjöd vi på taco så nu är alla mätt.
Jag är inte intresserad av fotboll så jag sitter heller och surfar lite ;).

Som ni ser på blommor bilder och fluga togs igår och jag fick skynda mig innan det kom regn igen.
Det blev bra.

Nu känner jag mig lite trött efter mat, gud vad äckligt mätt jag är nu.
Imorgon är det mors dag och det blir andra gång för mig att fira mors dag :).

Nä nu tänker jag surfar runt lite.
Write soon.
#1 - Anna

tack så mycket. Har kollat genom hela din blogg och måste säga att här finner man massor med härliga bilder. Du är otroligt duktig på att fota. Väldigt inspirerande blogg. Kommer å kika in här ofta. Fortsatt trevlig kväll. Krams

#2 - Sara ~ Candis

SV. :D de finns en ny grön nu :) men jag föll verkligen för den nya rosa och liljekonvaljdoften :))

#3 - Josannah

JA du, jag och sonen är ensamma hemma idag för gubben är ute till dövförening och kollar på samma fotboll.. trååkigt ^^

#4 - Marie- En fotografernade hundtoka

Hejsan, ja tacos är gott. jag gillar inte heller att kika på fotboll, hade också hellre surfat =D



Hoppas att allt är bra

kramar

#5 - M A L I N

Jättefina bilder!

#6 - Marie- En fotografernade hundtoka

TAAACCK så mycket, glad jag blir =D

kramar