Lite ändring

Jag har ändrat lite i blogg och är nöjd än så längre :) men är sugen på att ha större på sida men det får räcka så.
Om ni inte kan se så tryck F5.

För två dagar sen fick jag obehagligt känsla i rygg och trodde att det skulle gå över men det blev värre igår och värre idag, det gör så ont när jag prosit eller rapa men annars mår jag bra och känner mig inte sjuk utan frisk.
Jag har inte ont hela rygg utan det är mer på högra sida mellan ryggrad och skulderblad och det känns lite kämpigt att lyfta Anton men jag måste för att byta blöja och mata honom, det finns ingen här som hjälper mig., jag har iallafall smsat till Peter och berättat, varför måste det hända mig nu.

Jag hoppas att det går över imorgon för jag ska jobba imorgon.
#1 - Marie - Fotograferande Hundtoka

Usscch då, hoppas att det går över. kan det vara urinvägsinfektion eller något



Fin designen vart, för mig är det en mörkare grå rand bakom menyn, ska det vara det, det är inget som stör alls, men tänkte om det ska vara det, för på printen ser det ej så ut