Nu funkar det


Nu kan man se min gamla inlägg här i blogg och jag hittade felet och har ändrat det, så nu är det rätt, jippie, varför såg jag inte det förut men äsch gjort är gjort.

Om ni inte kan se gamla inlägg så tryck F5.

Jag är på bättringsväg men snuvig och det är vi alla tre, jobbigt.
Idag är det moln/regn ute men jättevarmt och det känns som om att det ska bli åska idag, gillar inte åska.

Det har hänt så mycket med Anton, han växer alldeles för fort och utvecklar så mycket.
Jag kommer självklart skriva här och berätta nån dag men inte idag i allafall.

Hoppas att ni har det haft bra helg och helg är inte slut än :)
#1 - M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Ohh vad fint du fått det här, allt ser finfint ut

kramar

#2 - J.E

Vad fint header! Du designade själv? :) kram

#3 - Pernilla

J.E:

Tack, japp det har jag gjort själv. :) Kram

#4 - M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Tack för alla rara ord och tack för du röstat =D

kramar

#5 - Sofia

åh bloggen är JÄTTEFIN!!! och du är också JÄTTEFIN! :) puss