Öroninflammation

Jag känner mig så dåligt som inte förstod att någon var fel men vi åkte till vårdcentral idag för att bara kolla Antons knöl i halsen men det var normalt som nästan alla barn har men gärna kolla om det blev större och så sen vill läkare kollade hans öronen och sade att han har öroninflammation på högra sida.

Det var inte så konstigt att han har varit så ovanligt mycket ledsen i en vecka och vi trodde att det kanske berodde på tandvärk eller nåt men nej.
Jag fick så dålig samvete att vi inte upptäckte innan, suck, stackars Anton som fick lida och jag blir bara ledsen att tänker på det.

Men jag är i alla fall glad att vi vet det nu.
#1 - Marie Tävling pågår

man kan inte veta allt sådär direkt, och bar att ni vet nu då =D, pluttisen kommer ju bli bra nu



Ohh tackar

Kramar

#2 - Jouline

Stackarn då, hoppas han blir bra från öroninflammationen snart!