Stjärnor

Bild hittat från google bilder.

Jag tror jag har blivit besatt av stjärnor tyger, hihi men jag har tänkt sy en hissgardin till Antons sovrum och det ska få bli mörk marin blå med vita stjärnor för då kan han sova gott, för det lyser så ljus i hans sovrum nu.Men vi får se om jag kommer hitta nån bra tyg hos tygladan i Vänersborg men jag tyckte att jag såg att det fanns marinblå med vit stjärnor tyg så jag får hoppas att jag såg rätt.

Jag vill så gärna renovera Antons sovrum nu men det går inte, grr men det kommer ;).

Idag var vi på bvc och Anton fick sin tredje spruta och idag har han varit ledsen och gnälligt, tycker så synd om honom och han var rätt trött också och somnade vid halv sju för annars brukar han sova kl halv eller kl åtta.
Peter är och träna fotboll nu för första gång på evigt sen för han slutade spela fotboll när vi blev ihop för han hade inte tid och kände sig stressigt med träning och spela match varje helgerna så därför bestämde han sluta spela fotboll.
Men de frändefors lag frågade Peter om han vill börjar spela fotboll igen och Peter tvekade först och sade att han har så dålig kondis men kanske som målvakt kan han prova så sade de att de behöver målvakt så nu ska Peter prova och se om han vill det eller inte.
Jag tycker det är jätteroligt att han börjar fotboll igen fast han prova bara nu och se om han vill fortsätta men roligt tycker jag.

Jag bör också egentligen skärpa mig och börjar jogga som jag älskade förut och när jag var 14 till 17 år gammal så joggade jag alltid och tränade själv hemma, ibland hjälper pappa mig och förklarade hur jag kan springa på bra sätt men när jag började gymnasiet så slutade jag bara, jättesynd tycker jag.
Nu har jag så dålig kondition och har inte lika motiverad som förut fast jag vill springa, för det har hänt ofta nu på sistone att jag kände mig, å härligt med att bara springa, springa och springa men jag gjorde aldrig och ibland får jag förhinder så jag måste vara med Anton för ingen kunde passa honom då.
Men en sak vet jag att Peters föräldrars kök är klart så Peter är mer hemma nu med oss så kanske kan jag börjar och springa, skulle vara gött.

Nu tänker jag nog fixa te, sugen....
#1 - Marie - Fotograferande hundtoka

Tror det blir finfiint med stjärnor i hans rum, fint med stjärnor ju, så förstår att du gillar. Jag måste också komma igång igen, tappat lite motivation jag med.



tack snälla

kramar

#2 - Cami

stjärnor är fina :) jag gillar oxå...



du kanske köper smma som nattis? som honkan jogga samtidigt barnen sitter i? vadn u det heter. glömde :D



kram

#3 - Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Din idé med hissgardinen tycker jag låter himla fint!



Kram o hoppas veckan blir fin!

#4 - Fia

Det kommer bli jättefint i Antons rum! :) jag har velat göra egen hissgardin men inte hunnit med det. min mamma brukade göra det förut. :)



Det är så härligt och träna, älskar det! :) har joggat idag, härligt.. hoppas du får tillbaka motivationen och tid att jogga igen :)



Ja, det stämmer, jag tar sen semester i år igen. Men ska även ha 1,5 vecka i juni pga Turkiet sen jobbar jag igen till den 4 aug sen 3 veckors semester. Lite osäker, men ska Anton börja på förskolan snart? Kram