Tapet och rådjur


Idag har jag beställt tapet till tv-rum och ska hämta det imorgon, hoppas att jag inte kommer ångra det för det tog faktiskt flera månader för mig att kolla olika tapet men jag hade så svårt att bestämma mig.
Men det jag valde tapet kommer nog bli fin och Peters föräldrar har samma tapet till deras vardagsrum men jag tror att det är helt okej för dem att vi tar samma :).
Det passar jättebra med grå vägg som vi har målat och Peter vill inte ha blankt mönster, hoppas att vi har valt rätt och vi ska även ha ny trägolv så det kommer bli fin.

När vi åkte till stan så såg jag en rådjur som var panik för hon kunde inte hoppa över staket och jag vet inte hur hon kom ut till väg men jag fick bromsa för hon sprang vid diket som en tokigt och försökte hoppa många gånger tillbaka till skogen.
Det gjorde så ont i mig att se henne blev så panik och jag vill kunna hjälpa henne men det skulle inte funka för hon kommer bli ändå rädd för mig och det blir bara värre så till slut krocka hon säker med bil.
Jag höll tummarna att hon inte ska krocka med bil utan komma tillbaka till skogen och det verkade som hon lyckas det till slut för när vi åkte hem så såg jag ingen på väg om hon har blivit krockade eller försöka fortfarande komma till skogen igen.
Jag fick så ont i mage och blev lite ledsen men jag hoppas ändå att hon inte skadar sig nåt.

Nää nu ska jag nog fixa lite här hemma och ni får ha en bra dag..
#1 - Lina

right back at u and ur darlings! :D

#2 - Marie - Fotograferande Hundtoka

Tror det blir finfiiint med den tapeten =D, ohh stackars rådjur, men det är som du säger att man hade inte kunna thjälpa, för man själv hade kunnat bli utsatt för risk med samt att man skrämt det ännu mera



Men eftersom det var borta sedan så har det nog lyckats komma över

Kramar

#3 - Lina

Tack! Kan bara säga desamma. Underbara bilder :)