Torsdag

Anton verkar mår bättre och är gladare men är fortfarande snuvig, hoppas att öroninflammation kommer försvinna för det är jättesvårt att veta om han har det för han kan inte säga var han har ont.
Tack till er som skrev förra inlägget och jag följer vad läkare sade som det stod på burken.

Imorgon ska inte hända nåt särskilt, bara lugn o mys, jag hoppas kan gå ut imorgon och ta bilder om väder tillåter förstås för det har varit jätte blåsigt igår och förrgår men idag är det mycket bättre fast jag hade inte tid att ta bilder idag.
Är så himla sugen på att ta bilder på blommor och så.

God natt på er alla.
#1 - Marie- En fotografernade hundtoka

Ja, det ordnar sig nog hoppas vi =D. Ja, det hoppas jag med, för jag vill också ut & fota. Men de pratade om regn här



Hoppas att du får komma ut & fota.



Skönt att Anton mår bättre

kramar