Antons sovrum

Vi planera nu att fixa Antons sov rum men det är inte lätt för jag har inte bra fantasi som kan gör rum till en härligt barnrum, därför googla jag för att få olika tips inspiration barnrum.
Jag har hittat några som jag gillar och nu har vi ju skaffat en jätte fin säng till Anton när jag vann hos tradera, nöjd men Anton har fortfarande svårt att sova i säng så vi lät honom sova i spjälsäng och när han somnade så flyttade vi honom till säng för vi vill så gärna han ska bli van att sova på säng än spjälsäng.

Nu har vi två mindre att tänker på, är säng och byrån.
Vi ska kolla efter tapet, golv, förvaringarlådor som leksaker kan ha i, hylla och nåt mer som jag bör tänker på??

Här kommer några exempel som jag gillar.

bildlänkar nr 1, 2, 3, 4, 5, 6

Jag har inte tänkt på att man kan gör nåt kul på klädskåp som på bild 1, tycker det är rätt häftigt att göra så.
Vi tänker skaffa plastgolv men jag vet inte vilka mönster eller färg vi ska tar, hmm??
Tapet får gärna bli randig, rutig, stjärnorna, små bokstäver eller en färg och vilka färg det ska bli så vill jag helst ha ljusblå, ljusgrå, ljusgrön men det beror på vilka förstås och ja jag vill ha ljusfärg.

Det beror på också vilka som passar ihop och annat som inte får blir för mycket eller se lustigt ut utan alla ska passar ihop så det blir en söt, häftigt barnsovrum ;-).
#1 - sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



Kramar