Beställt bilder

Nu har jag beställt 5 bilder med olika storlekar så sen ska jag ha dem till tavla, det kommer bli fin :). Jag beställde en som är stor än andra får jag funderar på var det ska vara, hallen, vardagsrum eller allrum.
Jag vill även gärna hitta nåt bra bild på Peter och Anton, har tyvärr inte nåt nu men jag får försöka ta bild på dem tillsammans :-).
Här kommer bilder som jag har valt
#1 - Sofia

bilderna är alldeles fantastiska o underbara! önskar att jag kunde ta lika bra bilder som du o att jag var lika fotogenisk som du! blir ju aldrig bra på bilder som du jämt blir hihi. puss

#2 - Madde

Jättefina bilder du har valt ut! Glad första advent ;)

#3 - Emelie Andersson i Vargön

åh, vilka fina!! Jag skulle kunna tänka mej ett foto på anton i den åldern han är i nu. och du tar ju så fina. Kanske kan du mejla ett till mej :) SÖtaste kusinen.

Kram

#4 - Marie

jättefina bilder du valt =D

#5 - Pernilla

Emelie Andersson i Vargön:

Tackar :). Jag ska försöka fixa nåt bra bild på Anton, lite svårt att ta bilder på honom nu än förut för han vill inte bli fotad och förut var det så lätt att ta bilder på honom för han gillade det men inte nu längre, grr, hihi.

Kraam

#6 - Pernilla

Madde:

Tackar och glad första advent du med.

#7 - Karin

Fina bilder och den stora är bedårande! Vilken blick!