Glömde mobil

Igår när jag åkte till jobbet och kom på att jag glömde mobil hemma och blev panik för tänk om det händer Anton nåt så de kan inte få tag i mig för jag glömde mobil hemma.
Det kändes inte bra men tur att jag fick låna textis på jobbet och ringde till NCC där Peter jobbar och bad dem meddelar honom att jag glömde mobil hemma för jag kan inte hans jobb mobil nr.
Så slipper Peter bli oroligt att jag inte svara men ärligt talat så känns det inte roligt att inte veta om allt är okej med Anton men tur så har det inte hänt nåt men känns inte bra att inte ha mobil.

Det var också tur att jag jobbade inte natt pass igår utan dagtid så jag får inte glömma ta med mobil idag när jag ska jobba natt pass :-).

I helgen har varit mysigt i Jönköping och att köra dit gick faktiskt jättebra, inte mycket trafik.
Jag tog med Anton till Jkpg utan Peter, han stannade hemma för jag vill han ska få vila och kopplar av någon gång ensam för det är mest han som tar hand om Anton än vad jag gör när jag jobbade.

Anton var så mammig i helgen och sade mamma mamma, inte tsp men jag förstod ändå att han sade det och jag har aldrig upplevt det för det har aldrig hänt annars så jag förstod att nytt plats känns helt nytt för honom så han förstod inte var han var.
Han hade svårt att sova också så jag fick bära honom tills han somnade, mysigt måste jag säga men det kan känns lite jobbigt att han vill jämt vara på mig så jag inte kunde äta lugn o ro och inte heller pratar så mycket med föräldrar för Anton vill vara med mig men jag lät honom att vara med mig.
Om jag ska vara ärligt så känns det mysigt att han vill vara med mig för det har annars aldrig hänt för han vill mest vara med pappa men på sistone har han började gå till mig och vill vara med mig än pappa, det beror nog på att jag var borta ganska mycket p.g.a jobbet.

Men när vi kom hem så var han inte mammig längre ;-D.

Här kommer lite bilder av helgen, Anton och Tuva (min systers dotter), som inte finns med bild men de lekte lite med varandra, kul se. :-).

#1 - Marie

Tack så mycket. Ja, vad stressad man blir då man glömmer mobilen hemma för att man är ju beroende av den. Vad rart att han är mammig, förstår att man vill se sådant som förälder också så det inte bara är pappa eller för den delen mamma =D



Hoppas att det går bra att jobba nu samt fint ni dekorerat er =D



kram

#2 - natty

inte kul att glömde mobil! men tur det gick bra och inget hänt under tiden du var utan mobilen :)



sött med klistermärke. tyckte anton det var kul? ;)

puss

#3 - sanna

SV: Härligt! :) Jag värmer mig med lite varm choklad framför Grey's anatomy ;) Hur mår du då? :)



Kram