Vecka 30, snart 31

Jag vet att jag är så dålig på att ta bilder på min mage, vad det beror på vet jag inte varför utan det blev bara så.
Men jag är stor nu, känns så tung, lätt anfådd, orka mest inte alltid, trööööttt och kan inte promenade långt utan bara kort för annars får jag ont i höften.

Det är lite olika när jag väntade Anton och nu känns det mer besvärligt, det beror på att Anton är lite mammig just nu och vill bara vara med mig så jag fick bära honom ibland fast oftast sade jag ifrån och sade att jag har ont och orkade inte så vi satt oss istället på soffa och mysa tillsammans.
Jag kan inte sitta på golvet längre för mage har blivit större och det blir ännu mer besvärligt att komma upp, hihi så därför soffa är bästa för oss att vara tillsammans.

Inte nåt särskilt inlägg just nu men ja att skriva nåt känns skönt för mig att kunna skriva vad jag vill :-).
Jag hoppas att jag hinner med att ta bild på min mage idag men vi får se.
#1 - natty

jaa viiiiilll se bilder på mage, du måste och ett minne blir det sen också för er att se bakåt på bilder..! ;) puss

#2 - Josefin -Happy Days- I nybyggda vita villa Höjdarbacken

Åh vad fort det går, snart är bebben här. ;-) Kram och trevlig helg finaste! :-)