Jag är sjuk beroende av Coca cola


Jag var egentligen inte förtjust att dricka cola förut och tog alltid fanta eller annat men det började när jag var höggravid i fjol så tyckte jag att det var så dyrt att köpa olika läsk för Peter gillar cola bäst så jag köpte alltid bara cola på helg men drack inte så mycket.

Men nu när jag är gravid blev jag besatt av cola och ÄLSKAR DET, hoppas att det är orsak att jag är gravid för jag vill inte bli beroende av cola.

Det är så roligt att se hur många gissa kön och flesta tror på en flicka.
Jag kan säga själv att jag tror på en pojke men om det blev en flicka så kommer jag bli riktigt chockad för jag är ganska säker på att det är en pojke, hihi.
Men som sagt får vi se och båda är lika välkommen annars :).

Måste fixa te och nåt att äta innan Grey's anatomy börjar.
#1 - selin

ja, för mig var det helt tvärtom, jag gillade inte läsk alls när jag väntade leon. innan graviditeten drack jag ju inte heller mycket läsk, då jag inte var såå förtjust i det. idag dricker jag inte heller lika mycket läsk som innan graviditeten. det är intressant hur olika upplevelser varje individ får vara med om :)

#2 - Linda E

Jag var oxå tokig i Coca Cola när jag väntade Viggo, till sist sa min bm till mig att jag fick sluta dricka. Det var svårt men jag drack mindre och mindre under en vecka, sen blev det bra igen med mitt blodsocker. Puh.. Jag drack inte Cocacola när jag väntade tjejerna. Kram

#3 - Neliz * BF i Mars

Samma här! Nu är jag sjukt beroende av cola, och det MÅSTE vara med en hel del stora skivor citron i som man kan äta upp efter det har legat och dragit sig i colan ett tag. DÅ blir de så härligt bubbliga och goa :)