Vår sötnos


Jag kan inte beskriva hur det känns för det gjorde mig så lyckligt och glad att få se honom och det känns så underbart.

Till dig vår son.
Vi älskar dig och längtar efter dig, väx bra nu i mammas mage, din storebror tecknade till din mamma idag och pekade på mammas mage och sade bror, det gjorde din mamma rörd.
Vi håller tummarna att du kommer växer bra i mammas mage.

Älllssskkkaaar dig
kramar och pussar från oss tre.
#1 - suma

Grattis blir pojke.. Söt bild och lite lika Anton..

#2 - Lenita

Nä men grattis!!! Grattis till Anton som ska få lillebror! =) Lycka till! Kram

#3 - therese holm karlsson

vad kul :) så anton får leka med lillebror när han är stöörr

..nu kan.ni börja fundera lite på killnamn:) kramm

#4 - Pernilla

There holm karlsson:

Vi har redan bestämt namn, bestämde oss när jag blev gravid. ;).

Nu säger vi hans namn, känns så rätt.

Men vi vill inte säga till alla än utan det får vänta tills han kommer ut :). Och tack :).

#5 - Ulle

Grattis til Anton som ska få en lillebror.. Kram...:)

#6 - Fia

Ohh! Jag gissade rätt! kul för Anton med en liten lillebror! Det är underbart att ha pojkar.

Så söt lillebror var! Fint skrivet om honom.

KRAM!

#7 - Camilla

grattis till lillagrabben, då gissade jag FEL! ;( Men huvudsaken är ju att grabben mår bra i din lilla mage!

Kram

#8 - Summer

Grattis... jag gissa fel på flicka. :D

Kram

#9 - Cecilia & lilla Matti

grattis till prinsen, håller också tummarna att han växer bra och mnår bra hela din gravidheten :D

#10 - sara boren

Grattis till er föräldrar som ska få en till son och till Anton som ska få en lillebror! :-) Pojkar är bra att ha ;-) Han är underbar! Helt fantastisk 4d, blir bara sugen att kolla på min lilla flicka :-) hihi. Sött av Anton, han säger bror så sedan när du fött så är det en nytt värld för honom :-) puss och kram

#11 - Sol Jenny

Grattis till lillepojke.. =)



kram

#12 - Sofia

Han är så fin!!! :) Puss <3

#13 - Rosi

så lik anton.. stort grattis.. jätte kul.. jag som gissat det bli flicka. så hade jag FEL.. :-)

#14 - natty

Så söt han är.lik Anton å blir ännu kul att se sen då han ute!:-) sött av Anton :-) puss

#15 - Helene

Åh vad fint på bilden! Grattis! Kram

#16 - Linda E

Grattis till Anton att han får lillebror! och till er att ni får en pojke igen, kul! Det är 80% att en familj får samma kön andra barnet så det är alltså vanligt att det blir samma kön igen andra gången. Jag ser att bebisen är lik Anton. Spännande. Kram

#17 - E

Grattis!

Gissade fel.:-)



#18 - Mari-Anne

ÅH, han är så sööt! Stort GRATTIS till er alla! Kramar