GoodieBaby


Jag fick en roligt gratis paket i fredags från goodiebaby =)

Jag känner mig så deppig att måste åka och jobba =( men jag måste och det beror på att jag har jätteont i höften, det har pågått i fyra dagar nu så det gjorde mig svårt att gå eller när jag satt mig var det svårt.
Speciellt på nätter när jag sover så vaknade jag varje en timma och byta sida för annars gör det jävla ont om man är på samma sida, måste byta.

Jag har verkligt lust att sjukanmälan mig men jag kan inte för jag är inte sjuk, känns då fel och dålig stil av mig annars.
Men jag måste ändå tänker positivt att jag slutar kl åtta på morgon imorgon så det kommer bli skönt att åka hem tidigare än eftermiddag.

Igår när Peter hämtade mig så fick Anton och Peter massor pussar av mig, åå vad jag har saknat dem trots jag var bara borta en natt, hihi.

Nää nu ska jag äta lite och kolla om jag har allt med mig innan jag åker iväg och jobba..

Ni får ha en toppen dag och kram på er alla.
#1 - Marie

Ajaj, det är megajobbigt at man har sådär ont då man ska sova, också haft så.



Hoppas att det går bra att jobba

kraamar