I går


Det har varit jätteroligt igår hos Sias 30 års kalas och hon valde att alla ska klä sig som 30-tals, det har varit mycket skratt och pratglad på festen.
Jag fick lära känna några nya människor som är jätte trevliga och ja det var lyckad kväll men festen tog slut kl tre på natt och gissa hur mycket trött jag är nu.
Jag vaknade kl åtta i morse för jag hade så ont i höften och kunde inte sova mer men är väldigt väldigt trött så jag funderar på att sova närsomhelst, ja klockan är bara halv nio men är jättetrött.

Tack Sofia att jag fick komma och jag har haft jättetrevlig trots det gick jätte fort men ändå hade jag roligt.

Nu ska jag säga god natt på er alla för jag tänker sovvvaaaa =).

Natti natti.
#1 - Sofia

Tack söta du för helgen!!! :) Jätteroligt att du kom, verkligen! Du passar í röd läppstift du med ;) Puss

#2 - Marie - En fotografrande hundtoka

Ohh vad roligt, samt fiiin du var =D

#3 - Solveig

Oh, vad du är vacker. Du passar bra i rött läppstift.

#4 - Pernilla

Solveig:

Tackar, jag är inte van vid rött läppstift men gillar det :D.

#5 - Her gernen

wow läckerrt läppen! :) vill se hur du såg ut i helheten! :) puss