Jag älskar marabou med smak apelsin eller polka


Jag är tokig i dem choklad just nu speciellt med te eller iskallt vatten med is bitar, love..
Men jag tycker om de choklad redan innan jag blev gravid men nu har det blivit extra smak och jag bara älskar och tokigt i dem.

Denna månad fick jag hög räkningar men det känns skönt att betala dem klart och nu kan jag inte gör nåt mycket i oktober månad men det är ändå tur att vi har inte någon särskilt planer som kostar pengar.
Så det blir bara jobb, mys helgerna och mat att tänker på denna månad.

Nu tänker jag duscha för jag fryser och sen ska jag åka och hämta min älskling pojke.
#1 - ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja gravidbloggar är allt härliga :D Bästa som finns när man bär på liten själv. Fin blogg!

#2 - natty

gott!! om jag tar marabou brukar det då bli med apelsin eller mint (ej polka) smak! gott!!! :)

#3 - Fia

Nicklas gillar också bäst marabou polka :) Jag brukar överraska och köpa den till honom ibland :) Jag äter hellre mörk choklad pga tycker att marabous smakar för sött.. Hehe.. Kramm!!

#4 - Marie

Hehehe, jag gillar inte alls smaksatt choklad eg, men man kan ju få sug på vissa sådär =D

#5 - Marie

Hej en välmening bara, du borde göra din sidomeny några pixlar smalare för jag måste skrolla för att se hela. Då sitter jag på min breda skärm. Så kolar jag min stationära blir det ännu mer att skrolla =D

#6 - Marie

Fint det art här nu =D, det var det innan med =D

kramar

#7 - ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja verkligen :D

#8 - Marie

Tack så mycket =D