Att planera är inte min starka sida.

Jag menar mer på mat för jag är dåligt på att planera vad som ska äta idag, är urdåligt på det om jag ska vara ärligt så det gör mig svårt att handlar mat.
Men när jag hittade en app KOKAIHOP.SE  till min mobil och det har hjälpt mig mycket med att planera vad som ska äta och när jag såg nåt intressant recept så tryckte jag på inköplista så visade det vad jag ska köpa, så underbart säger jag bara.
Det finns blandad vanligt och nyttigt mat, allt möjligt faktiskt och igår gjorde jag LCHF köttfärslimpa som var så otroligt goda och Peter tycker om det med.
 
Det är väldigt praktiskt och så här ser det ut i mobil..
 
#1 - Marie

Ohh men kolla så smart, jag kan också tappa inspo på vad jag ska handla och laga för mat

Fint du gjort om

Svar: Tack. Ja det e bra o passar mig bra när jag e så dåligt på att planera :-)
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia W

Hm tack för tipset! Nu har jag laddat ner d och få se om jag använder d nån gång ;)

Svar: Vassegoo ;-).
lillapia.blogg.se