Till mina nära vänner..

Vänner är bra..
Vänner är bäst..
Va´ rädd om dina vänner!
 
Vänner är något som
inte alla har.
En kompis har nog alla,
men få har en vän
som de verkligen, verkligen
kan lita på...
 
Jag har få riktiga vänner,
med de som jag har kan
jag verkligen lita på.
 
Jag är så glad att jag har mina riktiga nära vänner som finns kvar för mig och jag trodde inte att det skulle hända mig men några av mina nära vänner har blivit bara vän för mig så därför är jag så jätteglad att jag har få nära vänner kvar ändå.
Det är inte värd att missa dem som jag älskar högt och att de vet vad min blogg betyder för mig för jag älskar att visa bilder och även skriva av mig, jag kräver inte dem men för mig betyder det mycket när de kommentarer och säga vad de tycker eller vad de tänker då vet jag att de är mina riktiga vänner.
Tack att ni tog er tid att visa er intressen och skrev kommentarer, det betyder mycket för mig och ni vet vilka ni är. ;-).
Jag älskar er och er vill jag aldrig förlora...
#1 - Mirre - En Fotograferande hundtoka

Så rart skrivit, samt tack så mycket =D
Fint du gjort om här inne

Svar: Tack :)
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia

<3 <3 <3 Du är också så betydelsefull för mig & en äkta vän!! Dig vill jag absolut inte mista! Älskar dig med :) Puss

Svar: <3 PUSS :)
lillapia.blogg.se

#3 - Suma

Vad så fint skrev.

Svar: Tack :)
lillapia.blogg.se

#4 - Therese Holm Karlsson

Är glad att du trivs med livet gör dig att må bra när
du har familj o nära vänner som står dig närmast! Även
jag alltid har dig i min tanke i alla fall som en vän :)
Ta hand om dig så ses vi! puss

#5 - Sofia W

<3<3<3!

Svar: PUSS
lillapia.blogg.se