Imorgon julafton, ofattbart

Det är otroligt att det är redan julafton imorgon och snart är det år 2013, herregud så fort det har gått men jag ser fram emot år 2013.
 
I fredags fick vi ju ny säng och det var skönt att sova, kanske lite mjuk men ändå känns bra och vi sov så gott =), längtar tills allt är färdig i sovrum så jag kan visa bilder för er.
När vi är klart med sovrum kommer vi inte renovera nåt på ett tag, tror vi i alla fall för vi vill fokusera på bröllop istället och efter bröllop kan vi börjar tänka på att renovera lilla toalett och tvättrum.
 
Jag som skrev för några månader sen att jag har brudklänningen här hemma men när jag har pratat med en vän och hon trodde inte att jag skulle ha så klänningen för jag har ju sagt många gånger hur min drömklänning såg ut så därför blev hon lite förvånade och jag sade att det beror på att jag är rädd att se gravid ut i den som är min drömklänningen och hon sade att hon tror inte att jag kommer se gravid ut i den.
Så jag börjar funderade och känner mig att jag måste faktiskt följa mitt dröm och att jag ska känner mig att jag trivs i det men de klänningen är annars jättefina men det är inte jag.
 
Jag är glad att hon sade det och det gav mig fundering och jag tänker följa hennes råd. =).
 
Nää nu ska jag väcka Anton, han sov nu och det får inte bli för längre för annars kan han inte somna ikväll.
#1 - Marie

Tror nog den klänningen du har hemma är toppenfin den med, men klart man ska följa sin dröm också, tror inte du kommer att se gravid ut i den

Ja tänk att det är julafton imorrn, fort det går

Fint du gjort här inne
kram

Svar: Ja precis, man ska följa min dröm =). Tack, gjort om här för förut känns tråkigt grå, vill ha lite gladare =).
God Jul på dig, kram
lillapia.blogg.se

#2 - Marie

Ja jättefint här inne, jag trivs med min design också nu, samt en bra bas att utgå ifrån, lätt att byta ut bilder på olika vis sedan =D

Svar: Ja du har så fin blogg =).
lillapia.blogg.se