Lockigt hår?

Jag var bergsäker förut att han kommer ha rakt hår som jag men jag hade nog fel för det verkar som han ska få lockigt som sin pappa och Anton, om det är det så är det underbart för det är så söta med lockigt men rakt hår är också jätte bra och söt =). 
Vi får se när han får mer hår men här kommer bilder..
 
#1 - Marie

Ah, ser ut som han kommer bli lockig, så sött =D

Svar: Ja vi får se om det blir så =). Ja söt. =).
lillapia.blogg.se

#2 - Monika

Ja, lockligt är ju alltid så söt hos småbarn,,
älskar se barns hårigt,, lockigt osv,,,,
också med snoddas runt som pippi,, söt

Gott Nytt År till er

Svar: Ja sant =). God fortsättning på er alla. =).
lillapia.blogg.se

#3 - Victorias provkök

Så söt:)
Gott nytt år
Nyårskramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Svar: Tack =), Önskar dig god fortsättning =) kram
lillapia.blogg.se

#4 - Josefin -My Happy Days-

Sötnos, båda mina barn och jag var lockiga som barn, men det växte bort. Meja har fortfarande sina lockar kvar men märker att de börjar försvinna mer o mer nu när håret blir tjockare och tyngre.

Svar: Ja, deras lockigt kommer säker försvinna också senare men passa på att njuta med söta lockiga nu hihi. =)
lillapia.blogg.se