8 dagar övertid



På onsdag ska jag vara på mvc om inte nåt händer så ska barnmorska boka en tid hos igångsättning och då är det inte långt kvar dit.
Jag försöker tänker positivt att det är inte långt kvar och jag får väl göra nåt kul så dagar kommer går fort.
#1 - sofie

Väldigt fina kort du tar!

Vad har du för typ av kamera? du kanske har sagt tidigare men jag är bara allmänt nyfis :)

#2 - sofie

Bloggens utseende är en grundmall som finns, ska fixa till den senare men har bara inte orkat, ändra textstil och foton och sånt men det blir senare projekt :):)



Jag har varit sugen på införskaffa en enklare variant av canon, har en nikon hemma men kul med lite olika varianter tänker jag mig,

får fundera ut lite...



njut av vinterladnskapet även om 99 % inte riktigt tycker om den och längtar efter sommar o värme :)

#3 - Cami

Du är så duktig att klara dig med övertid. heja heja och hoppas bebisen kommer ut nu som helst . Ta hand om er

kram

#4 - Ekroon

Förstår ni längtar efter honom.

Unge verkar trivs erormt bra därinne, ett varm ställe ;).

#5 - Marie

Ohh gumman, hoppas att det inte bra ut för länge nu, förstår att det är jobbigt



kramar, fina du

#6 - natty

härligt stora mage med bebisen som ligger tryggt t max intu! :) puss

#7 - Ida Stjärnström

Jag förstår dig! Övertid är aldrig roligt. Jag gick själv över 16 dagar innan jag fick min bebis nu i januari med igångsättning. Det var en lång väntan, men när man väl fick bebisen glömde man all denna väntan. Jag lovar...! :) Varmt lycka till nu, Pia!

#8 - Pernilla

Ida Stjärnström:

Å ja övertid är aldrig kul, absolut inte.

Vad härligt att ni har er bebis hemma hos er, stort grattis till er :-).

Tackar, längtar verkligt dit när det är dags. Kram.