Det blev inte idag :(

Vi fick tyvärr åka hem men vi ska dit igen på tisdag och gör samma undersökning som jag fick gjorde det idag, annars så mår bebis bra och allt såg jättebra ut.

Jag trodde att jag skulle bli jätte besviken men nej och det beror på att kvinna som jobba på BB sade att det vore bäst om jag får värkar än gör igångsatt för jag har gjort kejsarsnitt förut och det finns lite risk att ärr kan spricka om man gör igångsatt, det vill jag ju inte.
Fast jag frågade om jag inte får någon värkar förrän tisdag, vad hände då så sade hon att kanske ska gör ändå igångsättning och de får håller extra koll på min ärr.
På nåt sätt så tror jag faktiskt inte att jag kommer få nåt värkar förrän på tisdag och de kan säga att jag får vänta tills på torsdag men sen måste bebis kommer ut.
Men hon sade att hon vill helst egentligen inte vänta tills på torsdag utan kanske ska ändå gör igångsatt redan på tisdag eller onsdag.
Men det beror ju på hur bebis mår och även fostervatten men annars så ser det jättebra ut just nu så det är lugnt.

Idag är det precis 14 dagar övertid, två veckor har gått.
Ja det är bara att vänta.