Tack för er gratulerade

Hej alla.
Jag vet att jag har inte blogga och det beror på att jag var trött efter förlossning och behövde samla mig och vila så mycket jag kan.
Nu känns det mycket bättre och är lite piggare än förut, allt känns så underbart och jag har inte blivit riktigt van vid att ha två barn men det kommer..

Jag kommer att berätta mer senare när jag känner mig redo hur förlossning har gått och även visa några bilder som min syster tog.

Annars så njuter jag att vara mamma till två pojkar som jag älskar högt..

Write soon..
#1 - AnnaN fran DC

valkommen hem!!! njut av sa mycket du kan.. det ar for harligt!! ;-)

#2 - sofie

välkommen hem och njut av tiden med barnen nu :)

#3 - Emelie Andersson i vargön

säg till när vi får komma och hälsa på :)

#4 - Josefin -Happy Days-

Åh grattis grattis till bebislyckan, ser fram emot att höra mer om allt o se bilder på miraklet. :-)



Kraaaam!

#5 - Anonym

Grattis Grattis!

Hoppas det har gått bra :).

Njut och vila dig :)

#6 - Jenny

Grattis :)

#7 - natty

njut av tiden oc bara vara ni 4! <3

#8 - Marie

Underbart att allt känns bättre och härligt a att ni är 4 nu



Kramaar



Tack för du tar dig tid att skria till mig