Idag bf 29 januari


Ni får ursäkta min kläder och jag har Peters t-shirts för det är så skönt och jag orka inte klä ut mig så det får bli här.

Jaha idag är det bf men det kommer nog inte hända nåt idag vet jag men nu vet vi i alla fall att vi får träffa bebis inom 0-3 veckor kvar och dagar kommer gå jättefort är jag säker på :-).
Idag ska vi inte gör nåt särskilt, bara lugn söndag och ha mysigt

Önskar er en trevlig söndag..
#1 - Madde

Äsch varför ursäkta för klädsel?? Det är söndag och då är det slapparkläder som gäller, sitter själv i min sköna pyjamas som jag fick av min dotter i julklapp :) Ja nu är det inte långt kvar till BF, spännande! :)

#2 - Pernilla

Madde:

Hihi det har du rätt ang klädsel :-).

Bf är idag, så jag ska egentligen föda idag men det händer säker inte idag :).

#3 - Sofia W

Hehe! Det var nog tvärtom för mig idag. Vi började med det lilla rummet så jag ville ha fula kläder så de kan slängas sen. Så jag tog på en t-shrit som är nu trång om magen så nästan halva magen tittade ut... Så fult!;) Så en större t-shrit som du har nu är bättre, plus mysigt att ha på sig ;)



Jag tror inte heller att det blir idag, men snart! HEJA HEJA!:)

#4 - natty

HEJA!!! vadå, det är ju en slappdag idag, så klädsel bryr man inte om då! ;) väntar ivrigt extra nu! :) puss

#5 - alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

#6 - summer

Haha håller med om skönt Peters t shirt. Detsamma jag bruka låna min mans t shirt..:)

Kramar