Inte idag heller

Nej det händer inte idag heller för bebis trivs nog jättemycket i min mage, jätteroligt för bebis men inte för oss för vi längtar efter att få träffa bebis.
Det kommer bli tjatigt här, facebook, på mina vänner och familj för ni/de kommer få se mig att säga, jag är så less och vill ha bebis ut nu.
Hoppas att ni/de kommer stå ut med mig, hihi, fast det var inte bara jag som är tjatigt utan Peter också, han längtar verkligt och sade hela tiden, kom ut nu bebis.

Låt det hända nåt snart...

Jag längtar mest efter att få se hur Antons reaktion när han fick träffa sin lillebror, längtar som en tok..

#1 - Nellis

Så söta ni är!

#2 - Camilla

fin pic... du får vänta tills babyn bestämt sig att komma ut. H*n kommer snart!

#3 - natty

jaa skynda dig lilla trygga bebis, att komma ut till världen! :) ;) riktigt fin bild på er!! <3

#4 - summer

Fin bild på er!

Jalla Jalla bebis komma ut. :)

#5 - Sofia

en jättehärlig bild på er 2! <3