Smått & Gott



Snö har inte försvunnit än på flera dagar nu och antar att det kommer stanna lite längre till, jag som trodde att det kom smälta så snart men nope :-), känns lite skönt för ute är ljusare nu.

För några veckor sen hittade jag Olgas blogg via aftonbladet och såg att hon har bra tips hur man sätta igång efter graviditet och det tänker jag absolut följa och hoppas redan på sommar ska jag nog börja jogga, för mitt mål till 2013 sommar ska jag gå ner till min drömvikt.
Jag kan inte precis säga hur det kommer bli om jag kommer lyckas men jag hoppas verkligt för min egen skull.

Nää det är dags att åka och hämta min pojke, det är jobbigt för Anton börjar bli tungt när man lyfta honom till bilstol men jag blir tokigt att bara sitta hemma o väntar på att det ska hända nåt.

Write soon =)..
#1 - alexandra

Sv: Tack :) Lagt till dig nu.

#2 - natty

bra mål med hjälp av olga! :) jobbar peter som vanligt eller tar han ledig? eller hur gör ni? :)

#3 - PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Men oj! nu är det verkligen inte många dagar kvar. Kan ju komma när som helst nu! Jag önskar er all lycka när lillebror väl väljer att dyka upp! Massa Kramar.