Träningskläder


Jag har alltid gilla att jogga/springa och det har jag gjort sen jag var liten så jag tänker börjar med att jogga när det är dags så nu har jag kollat efter träningskläder som jag behöver och ska absolut kolla efter bra skor och det får gärna bli lite rosa färg, fniss. :-).

Jag vill även så klart gå ner vikt och jag har aldrig gillat att gå på gym eller träna med nån fast det är roligt vet jag och det kan jag gärna gör det några gånger i månad men jag ska nog satsa på att springa istället och gör det jag trivs med.

Nu har jag insett att jag längtar efter så många saker, att föda, att gå på frisör, att få kunna använda mina gamla kläder igen, att gå ner vikt och få träna men snart snart...
#1 - Monia

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

#2 - Marie

Jag vill också ner lite i vikt 4 kg närmare bestämt så ska se till att gå ner dem nu på en månad, det borde jag kunna fixa.



Så snygga kläder du shoppat

kramar

#3 - natty

jaa snart!! man brukar alltid längta till de "vanliga", som kläder, träna och så! :)

snygga skor, skulle absolut kunna ha själv jag med, gärna rosa! ;)



puss

#4 - Linda

Hej Pernilla! Grymt snygga träningskläder ju, nu blev jag grymt inspirerad att köpa mig nya träningskläder, jag liksom du tycker det är roligast med löpning:) Men Har/går på något träningspass då och då;) Annars så är det hemmaträning som gärller:D Men lite snyggare kläder skulle ju motiverka träningen ytterligare lite mer!



Önskar dig en trevligt och fin helg! och hoppas den lille tycker det dags att komma ut snart:))

Ta hand om dig!

Kram Linda

#5 - Pernilla

Linda:

Ja att ha lite tufft träningskläder påverka faktiskt lite ;-), å ja löpning är roligast tycker jag och det känns så fridfullt för mig då.

Brukar du jogga nu när det är vinter ute? Tycker det är lite svårt med vinter, snö och rädd att ramla, är imponerad på andra som springa på snö och is.



Önskar dig detsamma en trevlig helg..

Kramis

#6 - kia

hej! kan tipsa om olga rönnbergs PTonline, dyrt men värt!! Hon säger att man INTE ska jogga efter graviditeten utan vänta med det o bygga upp bålstabilitetet och hon kommer att ge övningar/program som man ska följa..inom längre sikt är man stark nog att börja jogga, för har man dålig rygg så ger joggningen inget. kram och du, lycka till, spännande för er snart få bebben!

#7 - Pernilla

Kia:

Ja jag vet man ska inte jogga redan efter graviditet och jag har redan kollat med Olga för några veckor sen och även skrivit ut papper hur man ska träna efter graviditet och där tänker jag börjar med först, och sen då är det dags att jogga som jag har saknat ;).

Å ja längtar att få föda ,hihi.

Kraam..

#8 - Tobias

Hej, jag brukar jogga, jag rekommandation dig att gå till t.ex. löplabbet och be få hjälp med att få rätt löpskor. Jag har gjort det par gånger, är nöjd, innan jag gjort det brukar jag får ont i knä, så nu har jag rätt typ av skor för min "springersätt" så den ger rätt stöd så ont försvinner... Jag tycker det är värt även om det kan vara dyr beror på vilken skor passar.

#9 - Marie

Tack detsamma

kramar

#10 - Pea Norberg

Säg samma som Tobias, gå till löplabbet!.... Finns här i gbg, vet ej om det finns i vbg... men man testar olika joggning skor med hjälp av personal och dom filma dina fötter när du springa på löpband och se hur dina fötter ser ut när du springer och sen forma skor efter dina fötter så att du inte får ont i knä eller ryggen senare... Det gjorde jag efter jag har bröt foten och nu har jag inga ont i foten, så bra hjälp man kan få...;) hihih.... men ksk finns nåt sånt hjälp i vbg eller överby, kolla du!..

#11 - Pernilla

Tobias och Pea Norberg:

Ja jag ska nog göra det för att kunna få bra skor, tack för tipset :).

Kram

#12 - Linda

Permilla: Ja, jag brukar springa ut nu, tycker det är skönt:D när det vart halt så har jag sprungit tabataintervaller, springa 20sek och gå snabbt 10sek, skönt sätt att springa i intervaller:D



Vart har du kollat på dessa träningskläder som finns i inlägget??

Så snygga, vill kolla och kanske klicka hem:D

Ha det bra!

Ta hand om dig och hopppas din lille vill komma ut snart!

Kramis

#13 - Pernilla

Linda:

Vad skönt :).



Jo träningskläder köpte jag hos ellos.se men skor hittad jag via google o har inte köpt nåt, väntar med det för min fötter är svullna just nu, mkt vatten kropp, haha men jag vill helst åka till sportaffären o prova skor först :-).

Tacksamma ha det bra och sköt om dig.

Kramis