Sänggavel

Vi har bestämt oss att vi inte ska köpa sängstomme utan bara sänggavel fast jag tror att det är bäst att Peter ska fixa sänggavel själv än att köpa.
Jag kan tänka mig som på bilder, hittade bilder från google..
#1 - Marie ♡

Ohh snyggt

Svar: Ja snyggt..
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia

Bra idé att göra sänggaveln själv! Speciellt när du har en karl som är så händig :) Man kan också göra en fin huvudgavel med träplatta o sen klä in den med nån sorts stoppning o så klä in den med tjockt eller flott tyg så ser den ut som det gör på vissa hotellrum. :) Ett tips som jag såg på nåt inredningsprogram :) Puss

Svar: Ja bra idé =). Ja förstår vad du menar om tyg o så men jag tror jag vill ha mer typ lantligt o ha trä men när jag blir less på det kan jag alltid gör om till tyg ;-). Puss
lillapia.blogg.se