Kyrkan är bokad

Jag ringde till präst för två veckor sen men de kunde inte svarade så jag lämnade Peters telefonnr och min email adress men i torsdags innan midsommarafton ringde präst och nu är kyrkan bokad =), nu behöver vi inte tänker på det.
 
12-6 månader ska vi tänker på
 
Bestäm tema och datum: Har gjort
Skapa en budget: Har inte gjort
Boka kyrka: Har gjort
Kolla upp festlokal: Har inte gjort
Boka fotograf: Har gjort
Planera menyn: Har inte gjort
Fundera på musik: Peter får bestämma det, litar på honom
Börja att planera gästlistan: Har gjort
Lokalisera brudbutiker: Har gjort men kan hända hitta en annan för jag vill så gärna prova, inte beställa via nätet.
Utse följe: Har gjort
 
Jag vill allt ska vara i god tid så slipper man stressa när man har två barn hemma som måste tänker på också.
Fast det kommer ändå alltid nåt som måste göra sista minut och stressa men jag hoppas ändå att vi slipper det :)
 
#1 - Marie - En småländsk dalkulla ♡

Ohhh ni kommer närmare och närmare, härligt

#2 - mallan

Kanske Hörnet som festlokal? Ta bort allt på väggarna därinne, kanske fixa festtält ute på gården då kan det se ganska fint? (tror att de har det eller hyra bara) Fråga Frida-gänget om de kan hjälpa er med som duka fram mat?
Lycka till annars!

#3 - Sofia

Vad spännande det börjar bli! Längtar till er stora dag! :) Puss

#4 - Marie - En småländsk dalkulla ♡

Tack så mycket
kramar, hoppas att du har en toppendag

#5 - Therese Holm Karlsson

Roligt att ni planerar ert stora dagen, :)
och att ni komer att jättefina brudparet, så är jag nyfiken på din vackra brudkläning. men det får jag vänta på att den bilden på er tgå nästa sommar!

En del är att planera god i tid men när den närmar kommer ni att tänka på allt!:;) sista är att ni njuter av ert kärlek och nygifta!

Svar: Tack, jaa brudklänning kommer jag visa efter vi har gift oss, hihi. kram
lillapia.blogg.se

#6 - sofie

Ett litet tips...
Finns två st butiker vid Järntorget i gbg, som har fokus på brudklänningar till bra priser, både köp och att hyra och håller bra standard och är modernt. Litet tips om du vill kika och klämma klänningar :)
spännande följa hur ni planerar eran stora dag :)
kram

Svar: Tack för tips, ska nog dit o kolla :). Kram
lillapia.blogg.se