Besviken



Tokina objektiv fungerar inte heller till 400D men tycker det är jätte konstigt för det funkade förut med min gamla 400D, så det måste vara nåt fel på objektiv, suck..
Det är min favorit macro objektiv som blev jättebra bilder men jag får väl skaffa en ny macro objektiv när jag har råd förstås.

Nu känner jag lite hängig och det känns som om jag håller på att bli förkyld, hoppas inte..
#1 - Mirre en smålandstoka

Ohh vad tråkigt att det inte fungerar, =(, är kanske andra mått då?



Hoppas inte att du är på väg att bli sjuk

kramar

#2 - ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥

Åhh så fin blogg!

Har veckan startat bra för dig? :D



/ ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥



PS: Var med i veckans blogg och få minst 100 nya läsaren!

http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v13.html#comment



Ställ gärna en fråga i min frågestund också, om du vill! :D