Mina mått idag

9 maj
Vikt: 68 kg
Midja: 92 cm
Stuss: 104 cm
Lår: 60 cm
Överarm: 31 cm

Idag
Vikt: 66 kg
Midja: 89 cm
Stuss: 102 cm
Lår: 58 cm
Överarm: 30 cm

Det har inte minskat så mycket på 20 dagar, speciellt på överarmar men jag är ändå nöjd att det har minskat, viktigaste för mig än ingenting :).

Nu har jag syskonbarnvagn här hemma så blir det lättare att gå ut med båda barn varje morgnarna, det gjorde jag igår och det gav mycket för jag blev riktigt svettigt och Anton tyckte det var roligt att åka tillsammans med sin lillebror så han satt lugn och tittade på allt möjligt.

Antons farfar var här nyss och hämtade Anton till förskolan och nu ska jag ut med Axel och powerwalka...
#1 - Linba

Heja heja!! följer du någon särskild diet?

du är pi duktigt!! här är det sådär! har slarvat lite :-(

Hejaaa!!Kram

#2 - Pernilla

Linba:

Tackar :).

Ja jag försöker inte äta efter kl 18.00 men om jag är hungrig så tar jag en hårdbröd med skinka och keso och grön te.

Annars så äter jag inte potatis, ris o pasta fast bara ibland när man är sugen annars har jag ingen behov av dem för jag tycker broccoli smakar gött med kött, korv o fisk.

Jag tar broccoli istället för potatis, ris o pasta..

Jag äter inte mycket bröd heller, tar istället hårdbröd.

Ägg äter jag ibland..

Det funkar... :).



Jag har också slarvat ibland som t.ex i helg åt jag lite godis, tårta och en glas läsk sen vill jag inte ha mer.

När jag åt kakor i söndags kväll då kände jag direkt mår illa och då förstod jag att jag är inte sugen på dem längre, skönt.. :).



Heeja på dig med.. Vi båda ska klarar det ;). Kraaamm

#3 - Sofia W

Duktigt! Det är bra att inte gå för fort så kroppen hinner hänga med. Att inte äta efter kl 18 måste vara svårt, men det gäller väl att planera väl innan :)

Puss!

#4 - natty

jättebra! bara att fortsätt så! :) kram!!

#5 - Marie

Duktig du är, du ser det tar sig.



Näee man trivs ej som blek, men samtidigt är solen farligare och farligare, så man får lov att inse att det är fint att vara l

lite blek, ser hälsosamt ut

#6 - Matilda

Hej! Bra jobbat med träningen!



Vad gäller KB workshop, ja ni måste vara minst 12-15 personer för att jag ska kunna komma. Kostar 350 per person. vet inte om det är långt för dig att komma till Malmö, kommer att vara där den 30:e juni.

#7 - Eva

Hej.



Om jag nu läst rätt är du en nybliven mamma sen två månader? och du ammar ? du som inte äter pasta osv,,snälla du! Viktigt att man äter bra när man ammar, har du pratat med barnmorskan om din diet??!!! Skynda dig långsamt. Ha det så bra

#8 - dite

hoppas du haft en toppen dag :D

allt bra med dig? :)

#9 - Pernilla

Eva:

Hej.

Japp Axel föddes i februari och jag ammar inte.

Om jag ammar så skulle jag inte gör det o jag följer inte 100% diet egentligen.

Ha det bra du med, :).

#10 - Matilda

Pia, dina ben är nog redan starka och det är bra att du komemr igång med ben/rumpövningar men börja utan vikter. och gör INTE upphopp. Gör bara 3 av dessa övningar.



Man måste ha stark bålstabilitet för att kunna klara upphopp så om man har fött barn och inte har stark bål så rekommenderar jag inte att du gör upphopp.



Lycka till och kör hårt.