Brudklänningen

Det har hänt några roligt saker för jag har äntligen beställt en brudklänning och imorgon ska jag till brudbutiken för att mäta mig så det blir rätt.
Jag som beställde hos dem har tagit kontakt med mig via mail och det känns väldigt seriöst när de var så noga med mitt önskemål och även vilken tyg och färg.
Om några dagar ska de visa olika spets tyg så jag hoppas att det inte blir för svårt att välja, hihi, nä det kommer ordnar sig för det har funkat bra hittills när de visade olika tyg och mönster med bilder, känns väldigt bra.
Jag vågar ändå inte att vara förväntansfull utan få se klänningen först när de är klart och jag har bett byta dragkedja till snörning istället.
 
Jag var lite panik igår för Peter vill inte veta eller se på klänningen så han kunde inte hjälpa mig så jag tog kontakt med några av mina vänner och familj för att få råd och även veta vad de tycker trots det är jag som bestämmer men alltid skönt att ha någon att pratar med, det gav mycket och nu har jag mailat till dem och sagt vad jag vill ha.
 
Jag kommer inte visa klänningen förrän vi har gift oss ;-). men nu undrar var jag kan gömma klänningen så Peter inte ska se, hmm kanske kan låna hos svärföräldrar men Peter är ju där ofta så han kan råkar se. 
Får funderar lite hur jag ska göra eller har ni någon tips??
 
Ja nog om klänningen.
 
Igår fixade Peter träpanel på vägg i vårt sovrum och det blev jättesnyggt, bra jobbat Peter min älskling..
Det ska bli vit..
 
Bilder kommer här..
 
Det har varit lite segt med att renovera i sovrum pga tidbrist men vi försöker så gott vi kan och vi har ändå inte bråttom trots vi saknar vårt sovrum, =). 
#1 - Marie - Labradorägare & Fototoka

Ah ja svårt att veta vart man ska göra av klänningen, men om dina svärföräldrar får den kan väl den gömma den på ett sälle han inte skulle gå in på

Fint det vart med panel

Svar: Ja det kommer nog fixa sig med att gömma klänningen :)
lillapia.blogg.se