Go morgon =)

Jag hoppas att ni har sovit bra i natt och det börjar bli mörkt ute så det var ganska svårt för mig att vaknade i morse, vill bara ligga kvar. ;-).
 
Dagar har bara gått alldeles för fort och det börjar bli närmare till bröllop fast det är flera månader dit men dagar kommer gå fort så vi inte hänger med.
Jag väntar fortfarande på min klänningen och vi håller kontakt via mail hur det har gått med klänningen, de syr just nu. =). 
Vi har även valt toastmaster och toastmadame, det blev Peters bror, brors fru och Sia (Sofia.L.), vi frågade dem i somras om de vill ställa upp som toastmaster och toastmadame.
 
Jag har beställt saker till inbjudanskort som jag tänker gör själv, hoppas att jag kan gör det fin för det är första gång. 
Vi kommer nog skicka inbjudanskort nästa år februari tror vi för då kan de som är inbjuden planera sin semester trots det är en lördag men bra att skicka i god tid.
 
Det finns så massor inspiration hur man gör själv inbjudanskort, otroligt spännande och kul, har även kollat efter cupcakes och har hittat som kan köpa saker till cupcakes så jag kommer köpa det för då kan jag träna ibland här hemma och förberedda mig ;-). 
 
Jag har funderat lite med sminkning och jag har alltid svårt att lita på dem som jobbar med sminkning, tycker bara att de sminkar för hårt så därför sminkade jag själv på min bal och det blev jättebra.
Men denna gång vill jag gärna känna mig lite lyx att få bli sminkad men då vill jag helst gör olika sminkning innan och då kan jag välja en som jag gillar väldigt mycket.
 
Ja mycket planering och tänker på, men otroligt spännande tycker jag.
#1 - Marie

Fint du gjort om din header, snygg fläta, skulle jag vilja kunna göra en sådan

Svar: Tackar :)
lillapia.blogg.se

#2 - ▲ J0Z

Kikar in och hoppas du haft en bra onsdag :)!

Svar: Jo tack har haft bra dag :)
lillapia.blogg.se

#3 - Sofia

Är så hedrad över att ni valt mig som toastmadame till ert bröllop och jag ska göra mitt bästa att vara en bra toastmadame! :) Ser fram emot bröllopet väldigt! Puss

Svar: Självklart vi tycker ju om dig väldigt mycket och du är den närmaste vän för mig :).. PUSS
lillapia.blogg.se