Peter räddade mitt liv

I söndags hände nåt hemskt som jag kommer aldrig glömma det men jag försöker gå vidare och rädslan ska inte få förstöra mitt liv.
Jag kvävas nästan av mat och kunde inte andas riktigt och när Peter räddade mitt liv så spydde jag upp alla mat och vågade inte äta, det var värsta jag har upplevt. 
Jag kunde ha dött om Peter inte var hemma och det gjorde mig livrädd att äta igen, nu har jag öm i bröstet.
 
Fyfan säger jag bara..
 
Nu kan jag bara säga att jag är tacksam att jag lever och tack Peter att du räddade mitt liv..
#1 - Marie - Labradorägare & Fototoka

Nämen vännen, hualigen så otäckt =(

kraaaamar om, men självklart måste du ju äta igen, känns det jobbigt så börja med att äta flytande form tills det känns bra igen
kraaaaaamar igen

Svar: Ja hemskt, värsta jag har upplevt men jag ska försöka inte låta det förstöra mitt liv, så jag måste gå vidare.. Tack kramar..
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia

fy vad otäckt!! så himla glad att peter fanns där då!
en helt annan sak: din nya header är sååå fin! och du är såå vacker med flätan! :)

puss

Svar: Ja otäckt.. Tacck :). Puss
lillapia.blogg.se

#3 - Madde

Ojoj det där lät otäck och tur att Peter var hemma! Kram

Svar: Ja läskigt.. :/. Jag är väldigt tacksam att det hände då när Peter var hemma. Kram
lillapia.blogg.se