Varning för lång text

Hej alla..
Jag hoppas att ni mår bra?? 
 
Det har hänt några saker som jag inte kunde blogga, hade inte tid.
Anton är nu mer krävande och har sovit oroligt i flera dagar nu och han gick alltid till oss på natt och sov tillsammans med oss.
Jag vet inte vad det beror på, kanske bara periodvis eller så har han blivit stor så han förstår mer och drömde hemskt.
Så jag sov inte riktigt bra men nu har det blivit bättre för Anton var lugn när vi sov tillsammans men det har hänt att han rörde så mycket och sparkade på mig utan vet om det, hihi, han tog all plats så jag sov trångt.
I flera dagar har jag sovit väldigt tidigt, somnade vid halv tio- tio för jag var så himla trött och när klockan ändrade i söndags och fullmåne i flera dagar hade vi inte riktigt sovit bra.
 
Men Anton började komma till oss förra vecka och har sovit tillsammans med oss, å Anton har blivit stor, ont i hjärta men härligt att se honom utvecklar trots det kan bli jobbigt eller toppen men sånt är det när man växer och utvecklar, vi kommer alltid finnas för honom, vår älskade pojke..
 
Sen har jag gett upp min hälsa, slutade tränade och har ätit slarvigt, känns inte bra för mig för jag mår inte så bra men tydligt har jag gett upp och vet inte hur jag ska göra.
Men på någon sätt tror jag att det kommer bli mycket bättre när Peter har bytt till en ny jobb om ca en månad så är han mer hemma och mer tid för oss så kan jag gå i väg och träna.
 
Sen undrar jag även om jag ska fortsätta blogga, jag tycker om att blogga för det är kul men samtidigt det är ni som gör att jag vill fortsätta och blogga, jag ser varje dag att jag har minst 300 läsare men ingen kommenterar, bara några.
Känns lite slöseri att blogga då men jag blogga också för mitt skull och för min familj som inte bor nära oss så de kan följa vårt liv.
 
Jag får funderar på hur jag ska gör med min blogg.. =). Det kan vara kvar och jag kommer blogga sällan eller ofta, beror på om jag har tid..
 
Nej nu ska jag fixa här och åker till förskolan... 
Ni får ha en underbart onsdag..
#1 - Monika Li

Jag läser o följer din blogg, tycker om din blogg, tycker att du är bra på skriva om, Älskar läsa din blogg
Fast känner jag inte dig, men Kul läsa runt blogg överallt,
Tycker ju så söt barn.
Blogg kvar, det spelar ju inte roll om du skriver så sällan, det är ju bra sälan, man förstår ju du har tid..
Grattis till er bröllop nästa år..
Skulle vilja läsa din berättalse om bröllop, men det är ju din privat, förstår jag..

Ha det så Bra, Kram

Svar: Vad roligt att höra, glad jag blev :). Ja ska ha kvar blogg för jag tycker också om att blogga, får väl blogga när jag har tid och lust :).
Tackar och jag kommer berätta om bröllop och samtidigt kommer uppdatera då o då om planering och o.s.v :).
Ha det så bra du med, kram på dig.
lillapia.blogg.se

#2 - Marie

Klart att du ska ha kvar bloggen, men det ska du känna efter på själv. Sedan om man inte får sova ordentligt så b lir man ofta deppig och allt känns lite motigt

Kraaam

Svar: Ja sant, det stämmer mycket du säger.. Kraam på dig :)
lillapia.blogg.se

#3 - Cami

Jag får också mindre kommenterar på min blogg och jag misstänker det är pga instagram som de kommeterar mest där så de kanske tycker inte behövs kommentera och bekvämare att kommentera via instagram direkt via mobil dygnt runt och datorn blir mindre använd? eller?

Jag brukar iaf kolla din blogg :) hoppas det är bara period ang Anton.

Kram

Svar: Ja det beror på instagram och annat, tycker lite synd men så är det :). Ja jag hoppas med ang Anton, att det är bara period :).
Grattis till graviditet.. Så roligt.
Kramm
lillapia.blogg.se

#4 - Melodie

Det var ju inte lite läsare du har. Jag räcker upp handen, läser din blogg. :) Ganska många har gått över helt till smartphones så att de inte läser lika mkt.
Jag tycker att det är givet att du ska fortsätta så länge du tycker att det är roligt och har lust. :)

Svar: Nää verkligt inte :), man kan se hur mycket läsare per dag, roligt. Ja sant och många tycker instagram är mer bekvämt och roligt, det förstår jag.
Japp ska fortsätta att blogga, gillar verkligt det :).
Du får ha en underbart helg.
lillapia.blogg.se

#5 - Malin

Hej! Jag brukar följer din blogg, jag ser att det finns genemsamt intresse på din blogg tex inredningsintresse, vardagsliv med hörande kille och barnen osv.. Själv är döv och är tillsammans med hörande kille just nu så bli nyfiken på hur andra döva lever med hörande kille och barnen när jag har samma sitaution nu. Intressant och bra skrivet, fortsätt med blogg när du ha lust o ork ! Vänliga hälsning Malin

Svar: Hej. Å vad roligt.. Jag är också nyfiken hur döva och hörande leva tillsammans, det finns en jag känner men är ändå alltid nyfiken :)..
Tack det ska jag göra att fortsätta blogga och jag får blogga när jag har lust o tid. :). Ha en underbart helg.
lillapia.blogg.se

#6 - J.E

Jag läser din blogg också som jag berättade förut ;-) Jag är ganska dålig att kommentera :-/ . Jag försöker mitt bästa, du behöver ej skriva ofta bara du känner dig att har lust då gör det. Ha en trevlig kväll! kram

Svar: Tack :). Ja jag får blogga när jag har tid och lust :). Ha en trevlig helg, kram
lillapia.blogg.se

#7 - Sofia

Förstår hur du känner. jag är ännu dåligare på att blogga än vad du är.. men vill ändå ha kvar bloggen för att kunna blogga när lusten faller på OCH när jag hinner! Känns som att jag jämt har fullt upp.. occh då kommer bloggen ju i sista hand.. Så behåll bloggen men blogga när du känner för det och inte ha dåligt samvete för det, för bloggen är din, inte nån annans :)
Gällande det med Anton, det är nog en fas i hans liv. Emma har haft en sån period, en låååång sån! I flera månader... innan dess hade vi aldrig sovproblem med henne i 2 år.. men det blev bättre för nån månad och nu händer det att Emma sover hela nätter utan att komma till oss. De nätter hon kommer in till oss så gör hon det typ bara en gång. Om det ändå händer en gång till, brukar Kristian följa med in i hennes sovrum o lägga sig på extrasängen så slipper allas nattsömn bli så störd och då sover alla bättre... Puss

Svar: Ja det stämmer och jag tycker ju att det är roligt att blogga när jag har tid eller lust förstås :). Ja det är nog en fas och i natt lyckades han sova hela natt i sin säng utan att gick till oss men det är nog bara i natt.
Puss
lillapia.blogg.se

#8 - sofie

du ska blogga för att du tycker det är roligt, inte för någon annan skull.
Det är bara roligt få se dina fina bilder och kloka rader du skriver!! Det är inspirerande och du inspirerar folk!

kram

Svar: Ja så klart blogga jag för mitt skull och jag tycker ju att det är roligt att blogga, när jag har tid och lust förstås :D. Kram
lillapia.blogg.se

#9 - Sofia W

Jag håller med de övriga... Smartphomes är bra på många sätt MEN de gör också att man bloggar mindre eller kommentera för det är inte lika bekvämt.. Jag hoppas att bloggar blir starkare igen snart för det är roligt och kan sparas som minne sen också!
Din blogg läser jag alltid och det vet du nog redan ;) PUSS

Svar: Ja håller med dig,, tycker också att det är roligt att spara som minne.. :). Puss
lillapia.blogg.se