Det är svårare än vad jag trodde.

Att bestämma vilka tapet, färg och allt möjligt till sovrum är inte så lätt för vi båda vill kunna sova gott och även trivs i sovrum för det är där vi ska sova.
När jag gillade en tapet så gillade Peter inte det och då vill jag inte ha den tapet för jag vill verkligt att vi båda ska komma överens och vill ha samma tapet.
Jag får väl leta vidare och jag har sökt olika inspiration sovrum, tapet och allt möjligt men herregud vad svårt det är, help..
 
Jag får hoppas att jag kommer hitta nåt vi båda gillar...
#1 - Marie

Ja sådant är ju trixigt, vi hade turen att fastna ganska snabbt för vad vi ville ha i sovrum 2 och hall

kram

Svar: Tur ni hade :). Lyckost :D
lillapia.blogg.se

#2 - ulrica

Ibland är det svårt att välja tapet för att man ska trivs med o länge. Sedan är man två personer som ska bo i det rummet så... Ni kommer säkert fram till det tapet ni trvis tillsammans med.
Måste få fråga dig angående headern.. Snyggt "kvalitet" och sånt så vilket program använda du?
kram

Svar: Ja verkligt =), Tack och jag använde photoshop 9.. :) Kram
lillapia.blogg.se

#3 - Josefin -Happy Days-

Hoppas ni finner rätt!!

Svar: Tack, det hoppas jag med :D
lillapia.blogg.se