Allt känns för mycket just nu...

Denna vecka är fullbokad att åka till ärende, känns inte så roligt för det är inte roligt ärende men måste gör det fast på onsdag är det intressant för vi kommer träffa präst så det ser jag fram emot.
 
Igår var vi på ögonmottagning för Anton och enligt läkare att han bör ha glasögon för hans högra eller vänstra öga har översyn så han bör ha glasögon för kunna träna upp och bli lika balans som annan öga som är normalt och det kan försvinna när han blir tonår men inte säker.
 
Då tänkte jag direkt, nej Anton ska inte behöva lida mer och läkare hittar alltid nåt fel på Anton, aahh men samtidigt ska jag inte ge upp utan vi ska gör allt bästa för Anton, det är viktigaste..
Nu måste vi boka en tid hos optik så han ska få en ny glasögon och hoppas att vi kommer hitta nåt coola glasögon som passar honom ;-).
 
Igår kväll kunde jag inte låta bli att bli ledsen för jag tycker allt känns för mycket och jag kände mig att allt är mitt fel för pojkar har ärvt av min dövhet, hemskt att känner så vet jag men det är så jag känner mig.
Sen nu säger de att Anton bör ha glasögon och då undrade jag vem han har ärvt av fast det bör jag inte fokusera på det egentligen.
Jag som är mamma vill så klart alltid att min pojkar ska få det bästa men inte så alltid lätt, de är så fina pojkar och underbar.
 
Ja ja nu är jag bara lite känsligt, hoppas att det blir bättre sen.
#1 - Monika

Nej, det är inte din fel om ärvt, det händer bara så,
Jag förstår ändå för du känner för,
vad gör man åt,,
Men du har ju tur så fina pojkar.
Ni är ju lyckligt för pojkar.
Man kan ju bli ledsen ibland, jag minns också själv när min barn är så små, blir ledsen ofta,, även nu stora vad som händer, det är ju min barn som jag har fött min egen barn för känsligt,
Jag har haft en svår sjukdom dotter när hon var liten, jobbigt, men hon lever än sen över 20 år sen sist nu

Ha det så Bra, Kram på dig

Svar: Tack, ja sant de är fina pojkar och jag vill dem bästa :).Ja man bli känsligt när man har barn, man älskar dem så väldigt mycket och vad skönt att din dotter lever och mår bra, så underbart.
Tack samma ha det så bra och kram på dig.
lillapia.blogg.se