Freeddaagg

Igår fick jag sminkbord från älskling och pojkar, precis vad jag önskade mig, :-).
 
Idag ska Peter kanske montera sminkbord och då ska jag skaffa lilla spegel och ska även ha stor spegel som vi har i hallen, där vill jag ha till sminkbord för det är så fin spegel och lampa för att kunna se tydligt när man sminka, ska bli skoj.
Då måste det vara färdig innan bröllop för där ska jag sitta och sminka mig inför dagen ;-). 
 
IKEA ska öppnar i Uddevalla i maj, längtar så kommer jag absolut åka dit och handlar saker till sminkbord.
 
Här kommer inspiration sminkbord som jag gillar, hittade google bilder, små och enkel sminkbord passar bäst i vår sovrum när det finns inte mycket plats. 
 
#1 - Mirre - Dalatös

Ohh snyggt och fint med sminkbord =D

Svar: Ja verkligen.. Nu har jag sminkbord, love it. =).
lillapia.blogg.se