Jag har fått tillåtelse av min man att renovera gästrum

Jippie och nu har jag fått massor inspiration och idéer men jag måste ändå försöka tänka smart för just nu delar pojkar sovrum och en dag kommer båda vill bo själv så jag måste gör om gästrum som ska kunna ändra lätt till Axels sovrum eller Antons i framtid.
 
Jag har en bäddsoffa som jag inte vill ha längre, det tar plats så jag funderar på två bäddfåtölj, ett litet bord, någon härlig färgglad matta och några fina dekorationer.
Det får bli vita väggar för det ska kunna lättare ändra sen och tapetsera om till någon av pojkars framtid sovrum ;-) och jag slipper också köpa dyrt tapet och förlora i onödan när det ska ändå ändra sen eller så inte men jag målar heller vit än att tapetsera.
 
Jag kan alltid ha glada färg och ha fina dekorationer så det lyser vackert och även där kan jag sitta och kopplar av och läsa skvallertidningar, böcker och ja där ska jag kunna läsa med bra belysning.
 
Två bäddfåtölj kan gärna vara i Antons sovrum och även Axels sovrum så de har egen fåtölj i sin sovrum eller vardagsrum eller allrum, man måste tänker smart som kan använda sen och billigt som möjligt, det ska jag satsa på ;-).
Ni får gärna ge tips och jag blir bara glad då.
 
Nu funderar jag på vad jag ska göra med två skåp som finns i gästrum och jag funderar stark på att riva dem som vi gjorde på vår sovrum, vi får se och jag måste kolla inspiration som kanske har bra tips.
 
Oj oj klocka är mycket, dags att lägga mig så nu säger jag god natt..
 
#1 - Marie

Ohh vad skoj, kommer bli finfint, ni har bra smak

Svar: Tack =)
lillapia.blogg.se

#2 - natty

blir spännande och se restultat sen! :)

Svar: Jaa verkligen fast jag vet inte när jag ska börjar, måste spara pengar först och oxå planera innan så jag vet vad jag vill ha.
lillapia.blogg.se