Supernöjd

 
Jag är verkligen supernöjd med min hårfärg just nu och det kommer jag ha tills jag blir trött på det så byter jag en annan hårfärg men än så länge så trivs jag jättebra med det.
 
Nä nu ska jag fixa mig och åker i väg och hämta Axel, sen möte kl tre..
Ni får ha en underbar dag..
#1 - Sofia W

Ja, du är verkligen snygg i din frisyr... Jag blir nästan sugen att ha ungefär så också... Fast det kanske passar bättre om man har långt hår?

Svar: Tack, nää det finns de halvlångt som du har hade så min hårfärg, du kan googla bilder o kolla inspiration om det passar snygg på halvlångt.
lillapia.blogg.se

#2 - Marie

Härligt att du trivs med håret, jag skulle vilja göra något med mitt, men det får vänta tills jag inte är gravid längre för jag skulle vilja färga och dona, =D

Svar: Ja säkerhetskull vänta tills du har fött :). Kraamm
lillapia.blogg.se